مردم ایران در اوج ناامیدی فردی و اجتماعی هستن ،هر روز با شنیدن بدترین خبرها که حامل مرگ تعدادی از هموطنانون هست روزمون روشروع میکنیم، اما توی این لحظه و شرایط بد، که همه ی ما حس بد و کلافگی و نا امیدی داریم تنها خدا میتونه بهمون کمک کنه، بهمون امید بده تا سرپا بیستیم، تنها اونکه با روح القدوسش میتونه طوفان دورنمون رو آروم کنه و این کار فقط از اون بر میاد، وامید رو دوباره تویی دلامون بکاره.
توی خلوت خودم داشتم به این فکر میکردم قبل ایمانم دورن من هر روز و هر شب پر از این تنش ها و نا امیدی های و کلافگی بود و یاس تمام وجودم رو فرا گرفته بود. اون موقعه واقعا تنها بودم، حتی دنبال یه راه فرار از خودم بودم، اون موقعه خدای واقعی رو نمیشناختم که به من آرامش و امید بده یک لحظه به خودم اومد و گفتم خدایی که پدر من هستی و میتونم توی همچین لحظه های سخت پر از یاس و نا امیدی به تو پناه بیارم و به آرامش برسم تو چه زیبا گفتی ،نزدمن آییدای گرانباران ومن به شما آرامش میدهم(متی11:28)، و دوباره از اینکه یک مسیحی هستم و روح القدس رو توی وجودم دارم احساس خوشبختی کردم چون ایمان دارم هر لحظه در هر شرایط سختی قرار بگیرم کافیه بهش تکیه کنم و اونه که همه چیز رو برای من میسر میکنه ،مرسی برای نجاتت مرسی برای محبت بی دریغ و مرسی برای همه چیز.
وعده اميد بخش خداوند...ما را در سایت وعده اميد بخش خداوند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96