امروز صبح با سر و صدايی كه از بيرون خونه ميومد بيدار شدم. وقتي پيگيري كردم متوجه شدم اين صدا مربوط به انتقال اينترنت پر سرعته. آدم ها هر روز براي اينكه بتونند راحتتر به همه چيز دست پيدا كنند و از زندگي لذت بيشتري ببرن، كشفيات زيادي ميكنند. ميخوان زندگي رو بيشتر به سمت آرامش و راحتي ببرن و مشكلات رو از سر راهشون بردارن. در دنيای امروز اينطوري بنظر مياد هر چي از امكانات و اختراعات برتر توي زندگيت استفاده كني آرامش و راحتي بهتري رو تجربه خواهي كرد و مشكلات كمتري خواهي داشت. آره منم تا حدودي با اين موضوع موافقم. داشتن امكانات خيلي به ما كمك ميكنه. سرعت كارهامون رو بالاتر مي بره و راحتي و آرامش جسمی بیشتری رو در زندگي ما به وجود مياره. اما داشتن آرامش روحي چيزي نيست كه با يه اينترنت پر سرعتتر و يا داشتن يه اختراع منحصر به فردتر بدست بياد. براي داشتن آرامش روحي بايد خدارو به قلبت راه بدي و بهش اجازه بدي توي قلبت زندگي كنه با تو راه بياد مراقبت باشه و همه جا در وجودت باشه و بدون حضور اون هيچ جايي نري و هيچ كاري نكني. اينطوري دلت قرص ميشه و هميشه احساس آرامش ميكني. توي هيچ سختي حتي با نداشتن امكانات و يا نداشتن يه اينترنت پر سرعت، با داشتن مشكلات زياد همچنان محكم و اميدواری... چون خدا رو توی قلبت داري و روحش هميشه از روح و جسم تو مراقبت ميكنه. ميدونم خيلي سخته اینكه چطور ميشه با مشكلات در آرامش بود. براي من هم خيلي سخت بود کە هميشه حتي با وجود مشكلات در آرامش باشم. خدا خودش خيلي بهم كمك كرد تا درِ قلبم رو به روش باز كنم، من بهش اعتماد، و باورش كردم؛ اونرو به قلبم راه دادم و فرزندش شدم. اون من رو زیر یوغش گرفت. بهم كمك كرد كه در مشكلات و نداشته هاي زندگيم كمر خم نكنم آرامش رو از دست ندم و از زندگي كه به من تقديم كرده لذت ببرم. فقط كافيه به خدا به خودش اعتماد كنيم به كسي كه به اين زيبايي، جهان اطراف مارو به وجود آورده به كسي كه انسان رو با اين همه پيچيدگي و بي نقص آفريده به كسي كه خودش در كلامش ميگه "پس غصه فردا را نخوريد، چون خدا در فكر فرداي شما نيز مي باشد. مشكلات هر روز براي همان روز كافي است؛ لازم نيست مشكلات روز بعد را نيز به آن بيفزاييد" (متي٦: ٣٤)
وعده اميد بخش خداوند...
ما را در سایت وعده اميد بخش خداوند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143